2010. február 19., péntek

Visszavonom!!!

Mindent visszavonok, amit az előzőben írtam. Kiderült a turpisság. A fiam ettől még férfi, de ő egy igenis udvarias és kedves úriember. Olvasni, azt még nem tud olyan nagyon, csak egy kicsit, és csak a nyomtatott betűket.

Elment ő Liliért és várt rá elég sokáig, de Lili nem jött ki, az én Benjáminom pedig nem tudta, hogy melyik a Lili csengője (mert tegnap az utcán várta), és azt már tudja, hogy ebben a helyzetben SEM csöngetünk be mindenhova, akkor már inkább sehova. Sőt, nagyfiúsan úgy döntött, hogy nem vár tovább, mert hát iskolába kell menni, rá fontos mérkőzések várnak (kikaptak mindegyiken).

Van még mit tanulnunk. Mindenesetre megpróbáljuk Lilit a gikszerért egy hétvégi játékdélután keretében kárpótolni, Beninek meg megmutatom, hogy hova csengessen legközelebb
.

11 megjegyzés:

Zsófi írta...

:)

kukabúvár【ツ írta...

A kis hölgyről feltehetnél egy képet, hogy lássam, megéri-e várni rá... :)

ruju írta...

naná, hogy megéri, de sajnos nem áll jogomban "idegen" gyereket közszemlére tenni, még az enyimek képeivel is igyekszem diszkréten bánni, bár a legszívesebben ország-világnak megmutatnám, milyen szépek és okosak, ugye :-) a kishölgy egyébként szőke és kék szemű, gödröcskés az arca, amikor mosolyog és nagyon helyes meg okos is, bár kissé szeszélyes: tegnap hívtuk játszani délutánra, de azt válaszolta, hogy "ma neeeeeem" :-D

kukabúvár【ツ】 írta...

ahogy leírtad a lányt, igazán sajnálom, hogy rég elmúlt a hat-hétéves férfikorom, amikor ezeket a csajokat hajtottam... :)

Névtelen írta...

De draga! Elkepzelem, ahogy toporog az ajtó elott, es gondolkodik, hogy mégis mi legyen.

Nils Holgersonné
(aki a porontyrol -kivancsisagbol- keveredett ide)
és hogy ne legyek csak arctalan kommentelo: http://elortolthelyorseg.blog.hu

ruju írta...

Kedves névtelen, igen, nekem is ez a kép ugrott be rögtön, hogy ott áll az ajtó előtt és agyal, hogy mit is csináljon. De okosan megoldotta :-)

A linktől pedig nem lettem okosabb, nálam nem működik :-(

kukabúvár【ツ】 írta...

http://elortolthelyorseg.blog.hu
kimaradt egy "e", azért nem jó :)

ruju írta...

Jaj, kukabúvár, mi is lenne velem nélküled! Annyira megtetszett, hogy felvettem a listába :-)

Névtelen írta...

Ooooo, koszi, tokre meghatodtam a listás helyezésen :)

nezegettem en is a horgolasaidat, nagyon profik!

kukabuvar, koszi a megfejtest, bena, hogy elirtam, de olyan sok betu van benne -

nils holgersonné

ruju írta...

:-) közben ez vigyorgott rám az indexen:
http://velvet.hu/trend/2010/02/23/uvegcserep/

Névtelen írta...

ah, vegre ertem! koszi - mondjuk nem tunik valami sporolos eljarasnak (2 napig roggyasztottak az uveget)

Nils H-né