2010. február 1., hétfő

Matek

Vacsoránál szoktuk megbeszélni az iskolai dolgokat, meg egyáltalán, mindent, ami a szívünket nyomja. Beniék az iskolában elkezdték tanulni a kivonást. Már nagyon várta, az összeadást már unta kicsit. Mivel ma éppen nem nyomta a szívünket semmi, apa gondolta, hogy próbára teszi a gyereket:

- Beni, tudod, hogy mi mínusz három ember a buszon?
- ... ??? ... ???
- Na, csak gondolkodj rajta. Majd ha nagyon nem megy, akkor szóljál.
- ... ??? ... ???
- Na figyelj. Mínusz három ember van a buszon. Akkor pont háromnak kell ugyanarra a buszra szállnia, hogy ne legyen rajta senki.


Kérdem én, nóóóóóóórmális?

7 megjegyzés:

Unknown írta...

neked is matekagyú pasi a férjed?:)

ruju írta...

Jaja, borzasztó :-D

ruju írta...

És úgy tűnik egyébként, hogy a fiam is. De ez magas volt neki is :-DDD

Emmama írta...

Nem csoda, nekem is kétszer kellett elolvasnom, hogy megértsem. Habár anno én csak azért kaptam matekból 2-est, mert befogtam órán a számat.... ;o)

ruju írta...

Borzasztó hülye vagyok én is hozzá. Ma edzésen is volt valami, magyarázott az edző szögekről meg magasságról, hiába könyörögtem neki, hogy csak ezt ne kívánja tőlem :-D Amikor ezt Péter elsütötte, én is néztem, mint borjú az új kapura, ugye...

Magenta írta...

ruju, ez egy elég régi vicc, rendőr papával. :)

ruju írta...

Óóóóó, Magenta, ne vedd el az illúziót! :-)