2010. március 11., csütörtök

Vagy egyszerűen csak...

...játszani akart vele, és még nem fogja föl, hogy micsoda baj is történhet abból, ha csak úgy húzza-vonja a kistestvérét. És azt hiszem, ez a verzió történt. Többször megkérdeztük tőle, direkt és indirekt módon is, hogy bántotta-e, akarta-e, akarja-e bántani, és mindig nemleges választ adott, illetve értetlenkedett, hogy de hát miért is? Persze belemagyarázhatnánk azt, hogy ő tudja, hogy mi ezt a választ várjuk el tőle, de nem, nem úgy kérdeztük tőle és nem habozott választ adni, stb. Szóval megmaradunk annál, hogy szerencsétlen baleset történt és reméljük, hogy ennél nagyobb bajunk, bajuk sose lesz. Mindenki számára ez a legfeldolgozhatóbb magyarázat. A jövőben nyilván még árgusabb szemekkel fogunk figyelni, ha testvéri játék van. Azért mégis nagyon-nagyon bánt, hogy ez most így alakult.

(Zárójelben: valószínűleg engem bánt a legjobban, és Rebekát - miután fájdalmai szerencsére már nincsenek - a legkevésbé. Nem lehet lebeszélni a hasrafordulásról, gipszben is ragyogóan végrehajtja, és ma már eszik-alszik-játszik, és csak néha kap dührohamot, ha valami most éppen nem úgy sikerül, ahogy ő azt megszokta. Ezt látni nagyon megnyugtató.)

8 megjegyzés:

Unknown írta...

tudom, könnyű mondani, de sztem ne faggassátok, lépjetek túl rajta. Én majdnem biztos vagyok benne, hogy Beni játszott, szeretettel, eszébe nem jutott, hogy ezzel kárt tehet benne. De a túl sok kérdezéssel esetleg bogarat ültethettek a fejébe
Zsófi vagyok, csak elflejtettem átállítani a profilt

Zsófi írta...

még azt akartam mondani, hogy én 8évvel vagyok idősebb a húgomnál, imádom, mindig is imádtam de ezzel együtt, mikor kicsi volt, agyba főbe csépeltem. Nem így, véletlen játékban, hanem szándékosan: rajta vezettem le a feszültséget. Egyszer pl. bezártam a wcbe, mikor nekem kellett rá vigyázni. Szóval az, hogy véletlenül így esett, az távol van attól, hogy Beni szándékosan ütné-vágná. Persze nyilván fogja azt is ;) (Ávinak meséltem ezt, azt mondta, nálunk a fordítottjától kell tartani, úgy tűnik. Júda már csak 2 kilóval kevesebb a 2.5 évvel idősebb nővérénél ;))

kukabúvár【ツ】 írta...

Az lenne nagy szégyen, ha a pelenkázóról esett volna le. Lazítsál. Rebuscsont beforr. Jó édesanya vagy.
Ami pedig a gipszet illeti... én a helyedben biztosan rajzolnék rá egy-két macit, törpöt, meg ilyesmit. A gyerek későbbi IWIW-jén milyen vagányan mutatna már... :)

ruju írta...

Az nekem is eszembe jutott, hogy ütöttük egymást a húgommal gyerekkorunkban, most meg legjobb barátnők vagyunk, és Zsófi, igazad van, az mindig direkt volt...

Nagyon-nagyon köszönöm nektek a bíztatást, nem hazudok, rám fér, mert mindettől függetlenül nehezen tudok szabadulni a rossz érzéseimtől, csak abban bízom, hogy ha túl leszünk rajta, akkor majd fogunk tudni rajta - ha nevetni nem is - de legalább mosolyogni.

Kuka, a rajzolás meglesz, ha levették, majd teszek föl fényképet.

Emőke írta...

Ruju elhiszem, hogy most nagyon meg vagytok ijedve. Okosat nem tudok mondani, azaz csak csatlakozom Zsófihoz: ne faggassátok tovább Benit, de leülhettek egyik este beszélgetni (bár már biztosan meg is tettétek) hogy hogyan és mit szabad csinálni a kicsivel, tehát nem forgatjuk, erőltetjük, ültetjük akarata ellenére.

Gyógyuljon gyorsan a kicsike! A lelkednek pedig jobbulást!!! Nagy-nagy ölelést küldök neked, hátha hamar odaér! :)

ruju írta...

Köszi! :-)

kukabúvár【ツ】 írta...

A rujugyógyító vodka, amit én küldtem, remélem alaposan megmarja a gigádat és táncra is perdülsz tőle...
http://www.youtube.com/watch?v=yuFI5KSPAt4&feature=fvst

ruju írta...

Ó, kuka, ha hamarabb megkapom, akkor talán nem lettem volna én is beteg, basszus. Mostanáig agonizáltam. Mégiscsak meg kellett volna inni azt a vodkát tegnapelőtt :-(((