2010. november 6., szombat

Haladok, na

Ma is befejeztem végre valamit, amit még a nyáron gondoltam ki és kezdtem el, de valahogy sosem kapott prioritást. Most végre-valahára úgy álltak a csillagok és maradt fonalam a sapka-sál szettemből, ami pontosan megfelelt ezirányú céljaimnak. Íme ő. A tábla. Amit egy barátnőmnél láttam (persze nem horgolva, csak magát az ötletet, hogy kis táblán üzenünk a postásnak/szomszédnak/fiunknak/lányunknak, hogy nehogy meg merészeljék nyomni azt a nyomoronc csengőt, amikor a szent pihenés ideje van!) Szóval a nyáron már lefestettem a vásznat táblafestékkel, és azóta arra várt, hogy szépen fel is díszítsem és betölthesse funkcióját. Tádám: 

Horgo-blogos virágot ismételten köszönöm, egyszerűen imádom, mint az látszik is.

Befejeztem a bölcsis projektet is, kész van 30 db - egy fészekalja - csörgő is, már nagyon várják őket, nagy lesz az öröm hétfőn. Egyébként a csörgők kezdenek nagyon népszerűek lenni, a bölcsihez tartozó óvoda rendelt belőlik 20 db-ot, most ez a teljesítés következik, szerencse, hogy a 30 db meghorgolásával már olyan profi lettem csörgőben, hogy elég gyorsan haladok. Álljon itt egyébként a fészekaljáról is két kép: 

          

Színkódolva vannak egyébként, 6 szín van, színenként különböző "töltelékkel".

Éééééééééééés, haladok, lassan, de biztosan, húgom szülinapi ajándékával is, sietnem kell vele, mert nemsokára itt a nagy nap, és még a postai küldés idejét is bele kell kalkulálnom, de haladok, haladok. És disznó vagyok, mert ezt csak azért írom le nektek, mert hátha ő is olvassa, és tudom, hogy már nagyon-nagyon fúrja azoldalát a kíváncsiság. De nem, nem fogom elárulni a NAGY TITKOT idő előtt. 


3 megjegyzés:

Zsófi írta...

Nagyon jó a tábla is, csörgő is.
Viszont, ez a vászon ügy megütötte a szemem, vagy mi.
Hanukára többek között egy fali rajzoló táblát tervezek a gyerekeknek, táblafestékkel gondoltam lefesteni farostlemezt, és azt bekeretezve felakasztani a gyerekszobába, hogy lehessen rá krétával rajzolni.
A vászon mennyire jó ilyenhez? Elég merev lesz? Mennyi idő alatt száradt ki?

ruju írta...

Zsófi, én a gyerekeknek mindenképpen farostlemezt használnék, mert igazad van, a vászon elég kényes, puha, a tábla méretében még éppen elmegy, de nagyobb felületen sztem nem lenne tartós ha gyerekekk használják. A száradási idejét nem tudom, mert úgyfelejtettem :-). Viszont szuperül működik, simán letörölhető is, szárazon, kipróbáltam.

Nils Holgersonné írta...

huu, nagyon tetszik, az ötlet is, meg a kivitelezes is nagyon szuper, a szinvilagat nagyon eltalaltad.

Ezek a csorgok kindertojast rejtenek magukban? vagy? es mi benne a toltelek?

es nekem, csak nekem, külön, megmutatod, mi keszul a hugodnak? nem arulom el, de olyan kivancsi vagyok! :)))))))))