2010. november 16., kedd

Szülinap - avagy az elpazarolt meglepetés

Apafej vonatkozó jelenete megvan? Na, mi azért nem ilyen nagyszabásúan toltuk el, de gyönyörűen beleénekeltük valakinek a mobiljába, hogy bóóóóóóóóóóldog, bóóóóóóóóóóóldog, bóóóóóóóóóóóóóóóldog születésnapot... Na, nem a hugom volt. De nagyon örült nekünk, bár a szülinapja nem ma van. Aztán másodjára, mire végre a jó számot tárcsáztam, már nem volt akkora a lelkesedés. 

Ezúton is

1. elnézést kérek az idegen, ám kedves hölgyeménytől, amiért zargattuk, nem direkt volt, nem betyárkodás, becsszóra,
2. kívánok még egyszer bóóóóóóóóóóldog születésnapot drága!

4 megjegyzés:

Nils Holgersonné írta...

naaaaa, végre tudok írni :D

marha jó ez a telefonbetyárkodás, tökre nevettem rajta, képzelem, hogy forogtak az illeto kerekei a fejében, hogy most melyik baratja bolondozhat vele

még jó, hogy másodjára már nem ment félre

és mit szólt az ünnepelt, hogy nem bonthat rögtön csomagot? (csomagokat?)

ruju írta...

De fotosoppal van ráírva, tudod ;) Anyu vasárnap jön, este érkezik.
Az előző megjegyzésedre is akartam válaszolni, csak mindig elfelejtem. Ha nem tudom rögtön megtenni, akkor teljesen kimegy a fejemből, szóval nem bunközásból, na :-D

ruju írta...

De hülye vagyok, ezt amoda akartam írni, az új csörgőkhöz, nahát, tényleg kiakadtam ma :-D

ruju írta...

Az ünnepelt nagyon örült! Már alig várja dec. 1-ét!