2010. október 31., vasárnap

Egyébként...

...igyekszem lépést tartani unkúl hobbimmal is. Másoknak úgy tűnhet, hogy sokmindent csinálok, de valahogy nem akar elkészülni semmi sem. Na jó, a karácsonyi nagyi-vakító ajándékoknak már nekifogtam, azokat nem fogom most közszemlére tenni, érthető okokból. Elkészült azonban a szettem, nagyon-nagyon erőt kellett vennem magamon, hogy befejezzem, a rojtok tartottak a legtovább, de végre itt van, íme: 

   

Csalok egyébként, mert a szetthez még ujjatlan kesztyűt is terveztem, de lehet, hogy az már csak jövő télre marad...

Aztán még a vb idején szert tettem erre  meg erre a fonalra, nemzeti színekben (ha már a vb-re esélyünk sincs kijutni, legalább örvendjünk, hogy az olaszok a mi színeinkben pompáznak :-D). Mindig örülök, ha van kéznél  nemzeti színű "lehetőség", hiába, itt külhonban minden más értelmet nyer. Szóval Beninek megígértem, hogy csinálok neki belőlük könyvjelzőt, cserébe remélem, az olvasás gyakorlása, illetve inkább maga az olvasás menni fog, mint a karikacsapás, végre-valahára. Hát, nem tudom, nagyon örült az eredménynek ajándéknak, de a cserebiznisz egyelőre nem fut. Íme a könyvjelzők: 


Elég csajosak, egyelőre őt ez nem zavarja, de feltett szándékom, hogy itt majd keresek valami fickósabbat is. Mindent az olvasásért, ugye.

Ezen kívül készül egy "fészekalja" csörgő Rebus bölcsijébe adományként, egész jól haladok, majd ha minden kész lesz, arról is teszek fel képet, és készül az ádventi dekoráció, lassan de biztosan. Hja, és a takarók: Majd ha a gyerekek kitolnak minket a friss levegőre, már lesz mibe takaróznunk... 

Könyvjelzők innét és innét.

2 megjegyzés:

Nils Holgersonné írta...

nekem megvan a sál meg az ujjatlan kesztyű a szetből, csak a sapka nincs. Olyat akartam, mint a tiéd, de nem nagyon sikerült. Azt hiszem/remélem, azért, mert túl nagy tűvel csináltam. De lehet, hogy a minta egyébként se adta volna ki, szóval úgy tűnik, kuncsorogni leszek kénytelen egy kis segítségért...

(lécci, lÉCci, LÉCCI!!)

Névtelen írta...

Szia! Ezt már a Horgo-blogon is kérdeztem, de valószínűleg nem olvasod a régieket. Szóval akkor itt is: "Kedves ruju, nagyon tetszik a "minden sor más színű" sálad. Hogy dolgozod el a színváltásnál keletkező farkincákat? Van ennek valami profi módszere? Móni" Köszi!