2010. november 30., kedd

Levél a Jézuskának 2.

Kedves, drága Jézuska!

Én szeretnék egy felhőtlen napot együtt tölteni a gyerekeimmel, egy olyat, amikor

nem öntik ki,
nem rántják le,
nem eszik meg,
nem köpik ki,
nem törik össze,
nem teszik tönkre,
nem pakolják ki,
hogy aztán ne pakolják vissza,
nem másznak fel,
nem esnek le, 
nem nyálazzák össze,
nem tapossák össze,
...

a végtelenig, és tovább!

De kedves, drága Jézuska, másik gyerekeket én nem szeretnék, én őket szeretném azért, csak ezt az egy napot, nem lehetneeeeeeeee?

5 megjegyzés:

Nils Holgersonné írta...

de akkor mit fogtok egész nap csinálni??? :o

ruju írta...

Jujj de gyors vagy :-D Én tudom. Heverészünk a fűben és bámuljuk a kék eget, szalmaszállal a szánkban, tudoooood. :-DD

Nils Holgersonné írta...

ja, akkor van még a Jézuskának pár hónapja elintézni - rendes toled, hogy hagysz neki idot

Emmama írta...

Kedves Judit,
leveledet köszönettel megkaptam, és hosszas tűnődés után az alábbi választ ajánlom tisztelt figyelmedbe. Egy olyan napot tudok neked intézni ajándékba, ahol

Beni kiönti - a szemetet
Beni lerántja a - leplet a kitűnő félévi biziről
Beni és Rebus megeszik - az utolsó falatig az ebédet
Rebus kiköpi - a cseresznyemagot
Beni kipakolja - a mosogatógépet
Rebus felmászik - a babakocsijába
Rebus összenyálazza - a bélyegeket az üdvözlőlapokra
Beni összetapossa - a csúnya pókot, aki rád támadt

Fenti ajánlatomat 36 órás megfontolásra küldöm, viszontválaszodat a már jól ismert címre fent nevezett határidő lejártáig szeretettel várom.

Üdvözlettel

Mikulás
info@mikulasbacsi.org

ruju írta...

Kedves Mikulás bácsi, így is jó lesz, köszönöm!