2010. november 9., kedd

Feladvány

Mi hiányzik a képről?

7 megjegyzés:

Nils Holgersonné írta...

öööö, hát, két szem megvan, két fül megvan, egy orrocska, csak nem egy FOG hianyzik?

Névtelen írta...

Mivel a bejegyzés címkéje "fogzás", így talán egy fog. Hacsak nem vagy nagyon furfangos. Móni (a cakkos sálad alatti újabb kommentet olvastad?)

ruju írta...

Jaj, Móni, ne haragudj, szita az agyam! Szóval minden sor után elvágtam a fonalat és vezettem a következő sor alatt az új színnel. Nem túl szép és elegáns megoldás, de másképp nem ment. Néha kikandikál egy-egy szál, akkor fogom a kisollómat és levágom... Kicsit, mintha füvet nyírnék :-D Mert egyáltalán nem vagyok furfangos :-DDDD

Névtelen írta...

Te ne haragudj, nem számonkérés akart lenni, gondoltam, hogy nem nézegeted állandóan a beírásokat :) Köszi a tanácsot, megpróbálom. Én eddig az utólagos eltüntetést műveltem, de rettentő unalmas és lélekölő munka. Ügyeskedj tovább, figyelek! Móni

ruju írta...

Dehogy haragszom! Igen, az utólagos eltüntetés borzasztó lélekölő, ezért szoktam már munka közben inkább vezetni a fonalat, az sokkal egyszerűbb és szerintem szebb is a végeredmény. A sálnál az vele a gond, hogy vastag a fonal és nagy tűvel csináltam hogy laza legyen, ettől kandikálnak ki a szálak néha, de nem vészes.

kukaizé írta...

Sajnos én, mint férj. :P
(ez itt az udvarlás helye. izé...barátilag persze)
:D

ruju írta...

Óóóóóóó, ez milyen egy kedves reggeli meglepetés volt (szemlesütve irul-pirul)