2009. december 31., csütörtök

Óév

Van valaki, aki az év utolsó napján arra jut az önkéntelen számvetésben, hogy vele ebben az évben semmi különös nem történt? Én szerintem még soha nem jutottam erre az eredményre. Valami mindig volt, amitől az év kicsit emlékezetes maradt.

Amikor beteg voltam, illetve már felépültem, rengetegszer jutott az eszembe, hogy még nem vagyok harminc, de túl vagyok már annyi mindenen, ami egy életre elég szokott lenni, pedig még a java előttem van. Most pedig az jár folyton a fejemben, hogy a java még mindig előttem, de lassan két életre elég "élménnyel" vagyok gazdagabb. Mindezt írom annak ellenére, hogy az idei év élményei a boldogság jegyében leptek meg. Azt hiszem, egy kicsit elfáradtam az év végi hajrában, talán ezért ez a melankólia.

Remélem a következő év utolsó napján majd az ideihez hasonló jókat, vagy - magamnak is alig merem bevallani, most titkon egy kicsit erre vágyom - azt írhatom a naplómba, hogy "ez az év eseménytelenül telt". Így ebben a hangulatban mindenkinek "csak" eseményekben szegény, ámde nagyon boldog új évet kívánhatok.

Nincsenek megjegyzések: