2009. december 6., vasárnap

2. Advent

Ma ismét kifogott rajtam a gyermeki elme:
- Anyaaaa, a Jézus meghalt már?
- Igen, már meghalt.
- Miért?
- Nagyon régen született, azért. Senki nem él ilyen sokáig.


Azért figyeljétek meg, hogy milyen érdeklődő. Semmi jelét nem mutatja másnak, csak a gyermeki kíváncsiságnak. Cseles.

- Akkor hogy hozza nekünk az ajándékot?!

Bumm. Az előzmények alapján azt kell mondjam, gőzöm nincs, hogy akkor erre most mit is mondhatnék. Dadogtam valamit arról, hogy felköltözött az égbe, és Karácsonykor láthatatlanul meglátogatja a karácsonyozó családokat, és ajándékokat varázsol a fa alá, de magam sem hittem magamnak.

Beni viszont látszólag megnyugodott, és elhatározta, hogy akkor gyorsan ír a Jézuskának, hogy mit szeretne kapni. Egy katalógusból rögtön rá is bökött egy jópofa órára, amit egyébként már megrendeltem (juhéjj, sikerült jól választanom ezek szerint!). De ő kéket szeretne. Én narancssárgát rendeltem, gondolva Rebekára is. Most reménykedhetem, hogy azért így is jó lesz.

Nincsenek megjegyzések: