2009. december 20., vasárnap

Betegség

Nem sok időm volt írni a héten, sajnos. Benjámin beteg lett, nagyon rosszul volt, mandulagyulladása vagy skarlátja van/volt. Az orvosunk nem vizsgálta ki, mert állítólag ugyanaz a baktérium a felelős és ugyanaz a gyógymód: 7 nap antibiotikum. Szegényt csütörtök reggel még elküldtem suliba, mondván a torkunk most mindannyiunknak fáj, hideg van, bent száraz a levegő a fűtéstől, stb. Aztán telefonáltak, hogy hányt az iskolában, és mire hazajött, már nagyon lázas is volt, csak feküdt, ami nála ritkaság. Aludt egész délután.

Az orvosunk, aki az én barátom, igaz anya?, kijött hozzá. Persze én mondtam neki a telefonba, hogy szerintem nem tudunk bemenni a rendelőbe, mert Beni meg sem bír mozdulni. Fél óra múlva nálunk volt, ez alkalommal teljesen indokoltan, mint a fenti leírás mutatja. Most nem hiába aggódott az anyai szívem.

Másnap kicsit jobban lett, de estére megint belázasodott, viszont azóta szerencsére kutya baja, látszólag. Iskolába már mehet holnap, pedig már majdnem ráhangolódtunk, hogy akkor vasárnap haza megyünk Magyarországra. Na nem baj, legkésőbb Szentestére ott leszünk.

Közben pedig lehetetlen nem észrevenni, hogy megtanult olvasni. Mindent kibetűz, amit csak lát, lassan nekem is vigyáznom kell, mit vések ide. Amikor ovis volt, minden nagy fejlődési ugrás előtt átment rajta valamilyen betegség. Remélem nem fordul majd ennél komolyabbra, mielőtt az írás is összeáll neki, a szorzótáblára meg rá sem merek gondolni...

Nincsenek megjegyzések: