2010. május 31., hétfő

Mozgalmár leszek

Igen, először arra gondoltam, hogy megalapítom a Ne Szarjunk Egymás Fészkébe és Lehetőleg a Sajátunkba Végképp Ne Mozgalmat (NSzEFLSVNM), vagy az Isten Éltesse a Szomszéd Tehenét, ha már az Enyém Megdöglött, Mert Ad Nekem Is Tejet Mozgalmat (IÉSzTEMANISTM), de aztán úgy döntöttem, hogy itt aztán az ég világon semmi értelme bármibe is energiát fektetni, főleg ilyenbe, mert úgyis mindenki pont leszarja. Ez egy ilyen hely, én pedig boldog vagyok, hogy kiszabadított innét a fehér lovas herceg. 

Aztán elgondolkodtam azon is, hogy vajon van-e jogom az én kis egyszerű, ám mélységesen elavultnak tűnő értékrendemet a gyerekeimre örökíteni, hiszen ha minden így megy tovább, akkor seperc alatt át fog rajtuk gázolni a világ. De azt a másikat, ami most éppen trendi, nem tudom hitelesen (sőt sehogysem) magamévá tenni, így átadni sem. 

Lehet, hogy szégyen a futás, de nagyon hasznos. Hálás vagyok a jó sorsomnak, vagy az égieknek, de legfőképp a fehér lovas hercegnek, amiért élhetek másképp és legfőképp máshol, úgyhogy becsukom a szemem és a fülem, és fogösszeszorítva megpróbálom túlélni a vakációt a dzsungelben. Majd legfeljebb máskor is kidühöngöm magam itt a blogon. 

Úristen, és mindezt főzés közben. Éééééééés még porszívóznom is kéne... :-S

9 megjegyzés:

tehenészbúvárlegény írta...

Pedig van aki etetné a tehénkédet, ganyézná a fészkecskédet. :)

ruju írta...

Búvár, búvár, javíthatatlan vagy :-D

tehenészbúvárlegény írta...

De legalább mosolyogsz már végre, anya! Ha nem puffogsz többet, a macis bébidollra is esélyes vagy.

ruju írta...

Persze, h vigyorgok, a macis bébidoll, az nagyon megfogott :-D

ruju írta...

Most látom csak, akkor mégis két f-fel puffogok?

Magenta írta...

Mi történt?

ruju írta...

Ó, semmi, csak a hideg ráz attól a közönytől és nemtörődömségtől és kedvetlenségtől és udvariatlanságtól, amit valahogy itt mindig töményen át kell, hogy éljek, jó kis agresszióval fűszerezve. Az utóbbi években lett ez így, nem emlékszem erre abból az időből, amikor még itt laktam, persze lehet, hogy azért, mert akkor nekem is ez volt a természetes, bár ez a verzió kicsit hihetetlennek tűnik a mostani fejemmel... (Egyébként erre jó példa a P is, bár ezt a bejegyzést nem ők ihlették, hanem az "utca emberei" :-D)

Nils Holgersonné írta...

sajnalom. bar szerintem kozony es udvariatlansag mindenhol megy, en pont hazajarok feltoltodni (a multkor is napokig meseltem, hogy Gyorben milyen marha kedves emberekkel talalkoztam - Becs utan Mo. maga a baratsagossag mentsvara)

de gondolom ez eleg helyzetfuggo. sajnalom, hogy nem 100% a nyaralas.

kukabúvcsi haverja (nem is) :P írta...

Csak azért, mert annyira puffogtál, hogy az már 2f.
Vannak itt remek emberek, pl kukabúvár. Őt tudnám ajánlani.