2010. június 1., kedd

Erőt veszek magamon

Rájöttem, hogy bennem van a hiba, ez mindig eltart nálam egy darabig. Annyira, de annyira beszarás ez az idő, hogy azt hiszem, kissé befordultam és nagyon sajnálom magam. És, ahogy azt mifelénk mondani szokás, ilyenkor még a szar is büdös. De most, hogy ezt tudom, már sokkal jobb. Azért örülnék, ha még egy kicsit sajnálnátok, hogy milyen nagyon rossz nekem, az mindig segít. Meg közben az is eszembe jutott, hogy mi az, amit a nyaralásról le akartam írni, viccesnek találtam nagyon, nem csak én, hanem az érintettek is. De nem itt osztom meg veletek, hanem a következőben. Ez itt az (ön-)sajnálós bejegyzésem.

2 megjegyzés:

Emmama írta...

Én sajnállak, és mélyen együttérzek. Lassan depresszióba esem ettől a november óta tartó konstruktív szar-időjárás hadjárattól, aminek legnagyobb sajnálatomra áldozatául estem - tartósan. Ezen már csak egy intenzív D-vitamin kúra segítene.

ruju írta...

Emmama, köszi! (Küldök egy kis D-vitamint: :-DDD ééééééééérted.... :-D)