2010. május 7., péntek

Mmmmmmmmm....

Erre a posztra már készülök egy ideje. Beütött a spárgaszezon. Általában sonkával, főtt krumplival, sonkával és hollandi mártással esszük, de múlt héten, mikor Beni is velünk ebédelt, gondoltam egyet, és sütöttem palacsintát. Ez egy hihetetlenül jó gondolat volt. Beni - mily meglepő! - spárgát nem (sem) eszik, de a palacsintát imádja, ette is kakaóval-lekvárral, ahogy éppen akarta. Mi pedig, és ez az igazi gasztro-élvezet, amiért az egészet írom, spárgával ettük, a következőképpen:

A palacsintába beletettem két szelet sonkát, arra ráfektettem fele-fele arányban zöld- és fehérspárgát, majd a palacsintát a magyarországon megszokott módon összetekertem. Ezt öntöttük nyakon a hollandi mártással.

Mmmmmmmm. Nem csak finom volt, hanem szemetgyönyörködtető is. Csak ismételni tudom magam: Mmmmmmmmm.

Nincsenek megjegyzések: