2010. május 11., kedd

Autó

Annyira, de annyira utálok ma autót vezetni, hogy egész nap egy jó kis fröcsögős autós posztot fogalmazgattam magamban. Hogy pl. miért kell ütődött módjára közlekedni, a 30-as zónában 60-nal menni, hogy azután a várost elhagyva is 60-nal cirkáljunk a 100-as utakon, meg hogy miért kell a nyanyáknak és a yuppieknak egyaránt pont arra a néhány családos parkolóhelyre állnia, ami még jó, hogy van (és nem kéne olyan hosszasan magammal vonszolnom a csücsit), meg hogy a férfiak miért éreznek minden alkalommal késztetést arra, hogy bizonyítsák, hogy (lehet, hogy az autóm nekem jobb, de) a micsodájuk nekik nagyobb...

Szóval fortyogtam magamban, miközben próbáltam mindent elintézni, amit kellett, persze mindenhez autóban kellett ülnöm, falnom a kilométereket, avagy néha csak nyammogni rajtuk. Benivel elkéstem a Ballschuléból, ami nem gáz, de utálok késni is, ettől még feszültebb voltam, hogy én mindig a fittipaldikat fogom ki, főleg, amikor sietnék.

Végre megérkeztünk, csomag leszállítva, kiszállítva, beküldve, ülök vissza az autóba, adnám a gyújtást, erre bummmmmm. Hát nem belém tolat?! És ugrik kettőt a kocsim körül, majd közli, hogy nincs semmi, akkor ő menne is. Mijafrancvan? Én még föl sem fogtam, hogy ez hogy történhetett, és hogy valaki tényleg belém tolatott, miközben én parkoltam, sőt, a nőt láttam beszállni a kocsijába, szóval hogy nézhet el egy parkoló autót, főleg, ha az egy 2,5 tonnás monstrum? Kéne-e még-e az ilyennek-e vezetni-e?

Bajunk nem lett, a kocsinak sem sok, úgy tűnik. Erős a gyanúm, hogy ez a büntetésem, amiért szidom a többit. Na de hát mit tegyek, ha, amint a fenti eset is mutatja, tényleg hüjjéééék....

7 megjegyzés:

Nils Holgersonné írta...

a Bandival elhatároztuk, hogy addig nem veszünk a kocsit, amíg jobban örülünk annak, hogy nincs, és nem annak, hogy van. a fentieket olvasva megint a kocsi veszített egy pontot :P

ruju írta...

Igazatok is van, nálunk az a baj, hogy kocsi nélkül semmit nem tudsz csinálni, pedig nem Amerika, ugye. A tömegközlekedés felejtős, és sok apró kisváros/falu van egyrakáson, de ahhoz messze egymástól, hogy egy sima napot iskolával/focival/tanítással autó nélkül, pl. bicóval le lehessen bonyolítani. Most még Rebeka is van, akivel a biciklizés még nem igazán flott. Előtte Benivel már mindenhova bicóval mentünk, ha az időjárás megengedte (ja, igen, ez is megérne egy misét, lassan úszóhártyáink nőnek - lehet, h ez a megoldás :-D)

kukaizé írta...

Motor, a kell neked, anya. Elég egy 600-as.

Magenta írta...

Öööö, hát én pont pénteken voltam a hüüjjje kategóriában, álltam ki egy félig üres parkolóból, hatszázszor körülnéztem, tükör, hátranézés és bameg, mégis oda tudott jönni mögém a másik autó úgy, hogy beletolassak. Bár ott nem én voltam a hülye, ő kanyarodott mögém, elég közel. Szerencsére mindkettőnk autójáról lemosható volt a "jelzés", több nem történt, mert női módon nem taposok bele a gázba tolatáskor, csak óvatosan.

De azt már én is megfigyeltem, hogy a férfiakat irritálja, ha véletlenül gyorsabban megyek és szeret(né)nek versenyezni.

Magenta írta...

Ja, de nálatok legalább van családos parkoló, most nézem. :D Itt, kis hazánkban gyakorlatilag csak rokkant parkoló van, pedig család biztosan több van (és nem megsérteni akarok senkit, csak racionalitás). Eddig azt hiszem, Pécsen láttam családos parkolóhelyet is.

Nils Holgersonné írta...

ja, persze tudom en, hogy van, ahol egyszeruen muszaj a kocsi. nekunk mazlink van, mert Becs nagyvaros, es minden van mindenhol, meg a tomegkozlekedes is jo, meg vegulis biciklizni is jol lehet (sokkal jobban, mint Bp-n, de azert legtobben felnek a rengeteg kocsitol)

csak orulok, mikor latom a tobbieken az ideget, hogy legalabb ezzel -egyelore- nem kell foglalkozni.

(itt is esik egyebkent, es ejjel uszodaval almodtam :D)

ruju írta...

Eszembe jutott egyébként, hogy én már az überhüjje kategóriában is voltam, előrefele parkolá közben, sípoló pakolássegítővel, és megtoltam :-S Én úgy gondoltam, hogy van még 20 cm. Nem volt. De legalább láttam, hogy ott van egy másik kocsi :-DDDDD

Szóval mindenkit megkövetek :-D

NH-né, én már alig várom, hogy Rebekát betehessem a biciklis gyerekülésbe, akkor aztán uzsgyi, magam mögött hagyom a fittipaldikat bicóval :-DDD