2010. április 1., csütörtök

Ez a nap is jól indult

(Kérem a 18 év alatti olvasóimat, valamint apukámat és a zuramat, hogy most itt ne olvassanak tovább. Köszönöm.)

Ülünk egy autóban Robert Downey Jr-ral. A hátsó ülésen. (Igen, vele, én. Hiszen nagyon jó barátok vagyunk.) Szóval ott ülünk az autóban, és hirtelen nagyon egymásba gabalyodunk. De éppen ekkor átgázol rajtunk egy trópusi vihar. Istenem, mi ez? Nekem mindegy, jól érzem magam, lehet akár cunami is vagy maga az Iron Man (hmmm, én azért az utóbbira szavaznék), csak ne nézzen be az autóba és nekem, nekünk ne kelljen kiszállni...

...ja, nem, Beni az, felébredt és átgázolt rajtam, másképp nem, nem és nem tud bebújni az ágyamba. Szem jó erősen becsuk, koncentrál, RD, ne menj még, hol is tartottunk? Igen, a témázgatásnál.

Sikerült, újra az autóban vagyunk. De miért? Miért ilyen nyálas az arcom? Nagyon állat a teste, de ez a sok nyál, ez elront mindent.

És igen. Az arcom Rebeka cumijától és kezétől olyan nyálas, a fenébe, ő is felébredt, egyértelműen értésemre adja, hogy itt az ideje lerázni magunkról az álommanókat (hja, ha tudná...). Hát, ennyit a leányálmomról.

(Ami egyébként arról szólt, hogy Robert Downey Junior és én nagyon-nagyon, úm. testi-lelki jóbarátok vagyunk. Éppen bevallotta nekem, hogy meleg. Erre én sajnálkozva megkérdeztem, hogy akkor benne lenne-e egy jó kis búcsúzkodásban, és örömmel benne volt. Nem tudom, hogy miért ő, és miért én. De nagyon jó volt, már ameddig tartott, bár két gyerekem tapicskolása miatt a végkifejlett, sajna, elmaradt.)

:-D

2 megjegyzés:

ruju írta...

Húúúú, Szonja, de gyors vagy! Változtattam néhány apróságot, azt is láttad :-DDD? Egyébként mit jelent ez a jel (:P) Olyan sokat látom, de nem tudom, mit jelent és most sokat segítene :-D

kukabúvár【ツ】 írta...

:P
kajánul kinyújtott nyelv, anya.

gyerekeid tapicskolása miatt a tapicskolás elmaradt.... :)