2010. április 26., hétfő

Én most itten megint...


...bezzegelni fogok, elnézést érte mindenkitől. Történt ugyanis, hogy az én hét hónapos kicsi lányom addig tette-vette magát, mígnemcsak, hogy, s hogy nem, felült. Tegnap azt hittem, véletlen volt, illetve, hogy eltart majd ez is még egy jódarabig, mint a mászás előre, ami még mindig nem megy, de ma addig-addig gyakorolt és illegette magát, míg estére összejött neki.

Egyébként akár hiszitek, akár nem, én egy kicsit meg vagyok ijedve ettől a tempótól. Nem tudom, hogy ez így okés-e, és elhitetitek, hogy mi aztán az égvilágon semmit nem erőltetünk nála, amit csinál és megtanul, azt mind-mind magától hozza össze, de tényleg szédítő a sebesség. Főleg, hogy szorult helyzetéből még csak nagyon nehezen tud valami más, pihentetőbb pózba (pl. hasonfekvés) vágódni - szó szerint -, úgyhogy már most állandóan utána kell rohangálni, hogy hol kapja el az ülhetnék, és mibe verheti be a fejét annyira, hogy az már káros lehet. Néha meg orral tompít reptiben (bár, amikor odafigyel, nagyon ügyesen eltartja a fejét).

Más anyák ültetik a gyereküket állandóan és egész kicsi kortól, nekem meg, aki ügyeltem mindig arra, hogy ne üljön, tessék, van egy gyerekem, aki jól megmutatja, hogy akkor magától is megoldja. Te jó ég, mi lesz itt, ha majd kamaszodik...

23 megjegyzés:

Nils Holgersonné írta...

Eszem azokat a husi labacskakat! :)

Emmama írta...

Micsoda combok, micsoda karok! ;o)

ruju írta...

Csajok, én csak annyit mondok, hogy amióta ennyit izeg-mozog, azóta fogyóban van. :-S

Emmama írta...

Szerintem meg ennyi idősen az a dolga, hogy ilyen kis hurkás-babás legyen! Ráér majd alakulni, kisgyerekesedni, ha elkezd intenzíven mozogni. :o) Emmám az első mászással töltött hónapban összesen 80 grammot hízott, addig havi 1 kilót. Ja, és 3 nap híján 9 hónaposan még nem ül fel, szóval légy büszke Rebesre! :)

Unknown írta...

Ne izgulj, a lányom is kb ekkor ult fel, nem volt 7 honapos, amikor egyedul felallt, en meg paraztam, mert nekem is tul gyorsnak tunt, hiaba stimmelt a sorrend. Nem kellett volna, mar 2 eves, es minden rendben vele:)

Zsófi írta...

jaj azok a combok-karok....

kukabúvár (a virágárus) írta...

Ruju! Ne kábíts! Látni lehet a damilokat a hóna alatt, amelyek Rebust tartják. :)

ruju írta...

Meg amikkel a padlóhoz van kötözve, hogy ne tudjon elmozdulni, amíg a képet csinálom :-DDD

Jó tudni, hogy nem "túl gyors" a feljődése egyébként, mert néha az az érzésem, hogy ő sem tudja feldolgozni az eseményeket néha, már megint nagyon rossza az éjszakák egy ideje. Van ilyen egyáltalán? Már hogy nem tud magával "lépést tartani" (hehe, majdnem szó szerint)?

kukabúvár (a virágárus) írta...

Még jó, hogy volt a kartörése. Ha az nincs, már kézen állna.
Tudsz a szüleiről valamit? Ha nem, akkor érhetnek még igazi meglepetések. Izgalmasan szép ez az egész, ahogy van.

ruju írta...

Jahahahaj, kuka, már éppen kezdtem elfelejteni azt a csúnya epizódot, de igaz, ami igaz :-)...

A vérszerinti szüleire gondolsz (az igaziak mi vagyunk *gonosz szmájli* :-X). Egyébként persze, van, amit tudok, de ilyen fejlődésbeli dolgokat egyáltalán nem. Igazság szerint már eszembe sem jutnak, Rebes ilyen, és kész, lehet, hogy ugyanilyen lenne, ha a vérszerinti szülők is mi lennénk, hiszen van egy bátyja, aki szintén nem az egyhelyben ülésről híres.

kukabúvár (a virágárus) írta...

Persze, a vér szerintiekre gondoltam, Jucus.
Én is boldogan figyelem a lányom fejlődését. Magas, nyúlánk csaj lesz. Remélem küld majd valami zsozsót Ausztriából öreg napjaimra, abból a pénzből, amit rúdtánccal fog keresni. :D

ruju írta...

Te kuka, a gyermek anyja mit szól nagyravágyó terveidhez??? :-))))

kukabúvár (a virágárus) írta...

Tud róla, ezért ítélte neki a bíróság.
:)

ruju írta...

Sose bánkódj, előbb-utóbb nagykorú lesz, és akkor eljön a te időd! :-))

kukabúvár (a virágárus) írta...

Dehogy bánkódom, Husom!
Így is a fejemre nőtt már. Szombaton Lola koncertre cipel. Ott kell majd rajonganom a "B" középben.
7-én anyák napja, bécsi keringőzünk nagy tömeg előtt, a szociális fóbiám ellenére... :)

ruju írta...

7-én? Nem most lesz a hétvégén? Vagy máj. 1-ével nem lehet 1 hétvégén? Bécsi keringő? És ki az a Lola? :-)

kukabúvár (a virágárus) írta...

Jaj, anya! Hogy te mennyit tudsz kérdezni egyszerre!
Lola az egy annyiradeannyira menő énekesnő, hogy csak na. :) Mindjárt indulunk Noszvajra, ott lesz a fellépése. Megszállunk ott valahol, aztán holnap elbóklászunk az egri várban.
7-én keringő, már most ver a víz.

Kellene már nyitnod egy chat ablakot valahogy, szétoffoljuk a postot. :D

ruju írta...

Hát, jó szórakozást! A keringő csak nem szalagavatóból kifolyólag? Ja nem, az februárban van, nem? Ballag? Az meg még korai. Na ne csigázzá' má'!

kukabúvár (a virágárus) írta...

Hát anyák napja, kis kíváncsi. Ott táncolok a leánnyal.
Képzeld, kapott lolamusic.hu -tól autogramot és közös fénykép is készült! Na, milyen frankó apuka vagyok? :)
Remek kis panziót találtunk Noszvajon, ócssssó volt és tiszta. Másnap hazafelé Kékestetőre is beugrottunk és nem hányta el magát a szerpentinen. Sőt, rosszul sem volt! 15.00-ra pedig koppantunk az anyjánál.
Utána én még elmotoroztam a farkasgyepüi Pisztrángos tóhoz, onnan a tájvédelmi körzeten keresztül fű alatt Bakonybélre, majd vissza Fehérvárra. Istenem, de jó volt!

ruju írta...

Már-már irigykedem! Tényleg jó csávó vagy :-D. De anyák napja nem ma van? Én ma köszöntöttem mindenkit. Vagy külföldiek vagytok? :-DDD Közös fotó, húúúúú, biztos nagyon büszke!

wol... izé... kukabúvcsi :) írta...

Csak kierőszakoltam egy dicséretet végre! ;)

ruju írta...

Na mi, már megint piáltatok és előkerült a wolf-téma? De hogy hogy tudsz ennyire berúgni virtuálisan! Ezt tanítani kéne! :-D

Magenta írta...

Én is görcsöltem rajta, mikor Nóra felült először, hogy deúristeneztúlgyors. :) Aztán lenyugodtam, amikor láttam, hogy tudja ő magának szabályozni, mikor mit akar.