2010. június 23., szerda

Emlékeztek még ránk?

Most nyilallt belém, hogy milyen régóta nem is írtam. Az igazság az, hogy az elmúlt napok kissé egybefolytak, mindkét gyerek beteg volt, most lábadoznak. A bárányhimlőnek titulált akármiről kiderült, hogy valószínűleg nem is az volt, ami viszont biztos, az az, hogy ezt itt heverjük kifele éppen (nincs hozzá magyar szócikk, és azt sem tudom, hogy hogy hívják ezt a csúnyaságot magyarul). Szóval a kicsi jobban megsínylette, vele együtt én is, 3 vagy 4 éjszaka volt, amit nem aludtunk, gyakorlatilag egyáltalán nem, már majdnem sikerült is leszoknom, a fenébe is. Tegnap aztán végre kicsit jobb volt. Mit kicsit, sokkal! Már csak 2-szer (vagy 3-szor?) kellett felkelni hozzá, az az előzőekben produkált óránkénti keléshez képest (is) már maga a paradicsom! Rebeka egyébként a láz kivételével a szócikkben felsorolt összes tünetet produkálta, és máig is újra kizárólag tejet kap, mert a szilárdat a fájdalmai miatt nem hajlandó megenni. 

Hja, mintegy mellékesen, szombaton azért megtartottuk a gyerekszülinapi-zsúrt, ami szuperjól sikerült. A betegséget a gyerekeimen mindezek után, este sikerült felfedezni, úgyhogy a dokink nem fog éhen halni, fennmarad a praxis, sőt, a várakozási idő is jócskán megnyúlik pár nap múlva... Ez persze ennyire nem vicces, nyilván, sőt, én eléggé rosszul érzem magam emiatt, bár az anyukák nagyon lazán vették tudomásul, szerencsére. 

Hát így állunk, mindeközben két vendégünk is van. Hehhh, és egy hete még úgy jött haza Beni a suliból, hogy hozta a kis papírkát, mely szerint tetű van az osztályban, lehet kurkászni... Juhéjjjjjj, ismét jól szórakozunk!

5 megjegyzés:

Zsófi írta...

ez rettenetesen hangzik, jobbuljatok. Íme a betegségetek magyarul: http://www.drdiag.hu/kereso/diagnosztika.adatlap.php?id=104791&name=Coxsackie-virus-okozta-hepatopathia

Nils Holgersonné írta...

huha, mindez ezalatt a par nap alatt? nem kispalyaztok :)

száj-es koromfajas? en csak ilyeneket tudok, tul sok allatorvos van a csaladban :D

azert jo, hogy sikerult ilyen humorosan felfognod, es remelem, mar tenyleg tul vagytok rajta.

Beninek nem tusire van levagva a haja? ;)

ruju írta...

Zsófi, köszi, ebből ránk a "kéz-láb-szájbetegség" vonatkozik csak, szerencsére... Ééééééés, most jövök a dokitól, meggyógyultak, Beni mehet suliba, nem fertőznek, bár kisírtam a hetet szabadnak, mert itt a nagyi, hadd élvezzék még ma meg holnap egymást :-D Ja, és aludtunk is, nagggggyon jóóóóóóóóóó voooooooolt!!!!!!

ruju írta...

NH-né, ez csak egy pár nap volt? Nekem egy örökkévalóság :-D Én is azt mondtam mindenkinek, hogy száj- és körömfájás, mígnem rákerestem az interneten (én balga!), ahol is az állt, hogy NEM keverendő azzal. Gondoltam, még szerencse, mert azért az állatokat halomba ölik... :-D. És de, igen, Beninek tüsi a haja, ez az egyetlen reményem, hogy most is elkerül minket mindenféle tücsök és bogár.

ruju írta...

Ó, és a doki azzal vigasztalt, hogy csak egyszer lesz beteg tőle az ember, jipppíííííí!