2010. június 1., kedd

Szóval álljon itt az, amit olyan viccesnek találtam a nyaraláskor, de más már valószínűleg nem fog nevetni rajta, mert túl hosszú lett a felvezetés és így már semmi sem lehet elég vicces

Amíg a család kicsi (illetve mostmár nagy) kincse rohangált más családok kicsi (illetve nagy) kincseivel karöltve, mi, szülők is részt vehettünk egy játékban, ami A család kicsi kincse címre hallgatott (a filmhez nincs köze, már tartalmilag). Tíz kérdésre kellett válaszolni a gyerekkel kapcsolatban, ha hét egyezett, már nyertünk. Íme, a válaszok:


Anya
Apa
A gyermek neve?
Benjámin
Benjámin
Mikor van a születésnapja?
06. 15.
06. 15.
Mikor van a névnapja?
január 03. (ennyi belefér, gondoltam, hogy ezt nem tudod)
-
Hogy hívják a tanító nénit?
Fr. K
Fr. K

Ez eddig azért gyerekjáték, apukám, meglesz az a pontos labda Tibi bácsitól... És most figyeljetek: 



Hányas cipőt visel?
31 (apukám, hát a 31-es is néha nagy, nézd meg a teremcipőjét...)
32 (na, látszik, hogy a legutóbb én vettem neki a cipőt...)
Milyen színű a szeme?
kékes-szürke (de hát olyan a szeme, mint az enyém, mindig olyan volt)
zöld (nézd már meg, anyukám, ha valakinek zöld a szeme, hát az a Beni...)
Melyik a kedvenc étele?
bableves/palacsinta (vagy talán spagetti?)
spagetti (oké, szépítettél, de hogy ezt sem tudod elsőre, pedig te főzöl rá...)
Hány cm-rel született?
50 (de hát te mondtad, hogy akkora, én meg hittem neked, te láttad, mikor mérték)
53 (nem is emlékezhetsz rá, ott sem voltál, láttam a szemeden...)
Hány g-mal született?
3110 (de hát te mondtad, hogy akkora, én meg hittem neked, te láttad, mikor mérték)
3150 (nem is emlékezhetsz rá, ott sem voltál, láttam a szemeden...)
Volt-e bárányhimlős?
nem (ja, ezt könnyen megjegyzed, rettegsz, hogy te is elkapod, de fogadjunk, hogy azt nem tudod, hogy be van oltva ellene...)
nem (na legalább valami)


Még jó, hogy a haja színét, a kedvenc meséjét és a testmagasságát nem kérdezték. Mindösszesen öt kérdésre tudtuk ugyanazt a választ. Szerencse, hogy egyedül jár haza a suliból, lehet, hogy én véletlenül egy másikat hoznék haza. 

(én szóltam előre, hogy nem lesz olyan vicces, hiányzik a helyzet komikuma, mert jó szülőkhöz méltón jól össze is kaptunk azon frissiben, hogy a másik mekkora orbitális hülyeségeket válaszolt...)

2 megjegyzés:

Nils Holgersonné írta...

de-de, vicces volt, mert tok jol elkepzeltem, ahogy beszologattok egymasnak :) azert Benit ne szembesitsetek az eredmennyel :D

ruju írta...

jaj, de kedves vagy! :-) Örülök, hogy el tudtad képzelni!!!!!