2011. október 28., péntek

Totálkár


Írhatnám, hogy ennyi maradt az autómból, de ez csak elvileg lenne igaz, gyakorlatilag tudom használni, csak éppen a teljes karosszériát le kell cserélni. Az értéke azonban ennyi lett. Szerda reggel suliba menet álltam a dugóban, mire hátulról belémszabott egy barom, aki nem látta, hogy két sávban állnak az autók (wtf???!!!). Rá is tolt az előttem állóra, így én szívtam a legnagyobbat, gazdasági totálkár. Eddig 5000 eurónál tart a saccolt kárérték, ez még nem a hivatalos, hanem a ránézéses-hasraütéses verzió. 6000-ért vettem. Júliusban. 

Most nem leszek finom és nőies. Hogy jól b@szná meg a krva élet. Bocsánat, finomkodom itten. 

És nézzük a jó oldalát, egy kis izomránduláson kívül semmi más bajom nem lett. Lehetett volna. A rohadt életbe. Már csak ez hiányzott.

3 megjegyzés:

kukaizé írta...

lazítsál anya! a gyerek nem volt veled. szerencsés vagy.
már csak azért is, mert olyan bjútifúl ismerőseid vannak, mint ama konténerlakó. a tudod melyik. :D
a biztosító vesz neked másik kocsit, nem te voltál a hibás. nehogy megcsináltasd, sosem lesz olyan jó, mint volt.
ha tudnád mekkorát estem a motorral nyáron...pfffff

manner írta...

együttérzek a kocsi miatt! de fő, hogy épp bőrrel megúsztad.

Emmama írta...

Ó, ez rettenetes! Örülök, hogy csak a kocsi ment tropára, azt meg lehet csináltatni, vagy kicserélni... :(