2011. október 14., péntek

Sokkal...

...tartozom. Zsidó kacsa fényképe sincs még kész, meg az egyéb horgolt micsodák képeit sem mutattam még meg. Nézzétek el nekem, húzós hetünk volt. Illetve mostanság minden hét húzós. Van munkám, ami nagyon jó, csak hát azt is jelenti, hogy estére hulla fáradt vagyok, a héten többször is aludtam már este 9-kor, gyakorlatilag ahogy elcsitult az aprónép, elültem én is... Közben ránk tört a nátha is (monnyon le!), főleg Rebesre meg rám, én úgy vonszoltam haza magam ma délután, Rebeka köszöni, már jól van. Holnapra nekem is jól kell lennem, mert buli vaaaaaaaaaaaaaaaaan! Buli van a városban, szokásos őszi sör-virsli-sramli, de sok az ember, szóval pörgés a köbön, és ott akarok lenni kicsit este, főleg, hogy jön egy kedves barátnőm is látogatóba. Baromi hideg lesz. Brrrrrrrrrrrr. 

Jó, fűtök, holnaptól (:-D), de nem korai még? Igazából most 20 fok van a lakásban. Az elég jó. Reggel kicsit kevesebb. Lehet, hogy a szomszédok már fűtenek? Fűtsenek ők, hehe. 

Kuka, drága, az a poszt, ami a tiéd, az sajnos 18-as karikát visel és nem tehetem ki ide, mert az a kevés olvasó is, aki még kitart, megbotránkozik és teljesen magamra maradok... 

5 megjegyzés:

kukaizé írta...

jójó, de pizsivel akkor sem ér játszani, na.

Emmama írta...

Hahó, rég jártam feléd, egyéb dolgok voltak, sűrűk. Emma bölcsibe, én munkába vissza. Most azonban követlek, én is irkálni kezdtem! puszi
http://anyamenedzsment.blog.hu/

kukaizé írta...

küldök zsepit fénypostán és kalapot és pálinkát.
nyiss ablakot!

kukaizé írta...

anya! küldjek cseppálló billentyűzetet? mivanmááááá veled husom?

ruju írta...

ó, sziasztok, vagyok, de nem tudok hét közben írni, most éppen kapcsoltam volna kia gépet, amikor láttam a kétségbeesettkiáltásodat :-D és gondoltam, emellett már igazán nem mehetek el még két napig. de hétvégén újra írok, ígérem! puszi nektek