2011. október 28., péntek

Noch dazu

A diákjaim (is) nagyon aggódtak értem, a drágák, kaptam sok levelet, hogy jól vagyok-e. Ma mentem már dolgozni. Kérdezem, na milyen volt a helyettesítés? Erre az egyik: hú, nagggyon szexi. Mondom, na ne már, szexisebb, mint én???? 

- Igen.
- Micsodaaaaaaaa?!
- Hát igen, te nagyon szép vagy (jú ár szóóóóóó bjútifúl), de nem vagy szexi.
- Mi vaaaaaaan?! Fiam, ebből nem jössz már ki jól.
- De mér? A bjútifúl, az sokkal jobb, mint a szexi, hidd el nekem.
- Na hagyjuk. *

Maradtam volna inkább itthon. Pfffff.


*a párbeszéd szabad fordításban kb.

4 megjegyzés:

kukaizé írta...

anya, eldönthetném a kérdést, ha nem holmi zsidószárnyas képét tennéd közszemlémre, hanem a sajátodat.
esetleg olyat írnék, amivel feszegetném a jó ízlésem határát is. :)
na?

kukaizé írta...

szia husom!
azé' október 24-e már elég rég volt. tessék belekiáltani valamit a digitális éterbe nekem. irgumburgum már.

kukaizé írta...

sokkal régebben, mint 28-a. de akkoris!! :DD

kukaizé írta...

na jó. hétvégén tessék szépen lecsicseregni pár szót ide. addig várok.
ellenkező esetben kukákat fogok rugdalni csalódottságomban. ezt nem akarhatod.
:)