2011. augusztus 3., szerda

Elnézést

Bocsássatok meg, nagyon sűrű heteim vannak... Költözés kellős közepén vagyok miközben éppen reggeltől estig dolgozom egy nyelviskolában. Igen, képzeljétek el, felvettek egy nyelvsuliba dolgozni, és németet tanítok. Eddig gyerekeket tanítottam, 6-8 éveseket, még a héten vannak, de aztán jönnek a majdnem-tinik... És egy nyelvsuliban nyáron ugye főszezon van, szóval munka van rengeteg: délután szintén nyelviskolás keretek között privátórátadok, napi 5 órát! Durva, azagyam kissé amortizálódik estére... A gyerekeim holnap indulnak Magyarországra az apjukkal és a nagyival, én pedig maradok sok-sok pénzt keresni és élvezni, hogy újra a szakmámban dolgozom.

Unkúl hobbi kicsit pihen mindemiatt, no meg a blog is, amint azt valószínűleg észrevettétek, de keddtől az új lakásban is lesz netem, és akkor talán pótolhatok (hehehe - meg költözöm továbbra is - hihetetlen, hogy az ember mennyi sz@rt képes felhalmozni maga körül).

Addig mindenkinek puszi, és ígérem, rendezem soraimat és aztán újra blogolok tisztességgel. 

11 megjegyzés:

kukabúvár【ツ】 írta...

izééé... az új pecóban van vendégszoba?
csak kérdem...
:)

ruju írta...

drága, sok jó ember, ugye... jöhetsz :-D

vendégszoba nincs, de ágyaz van :-D

kukabúvár【ツ】 írta...

ajóéletbe...huhhhh.....
ha csak egy ágy van, akkor megyek. :)
hehehehe (pajzán kuncogás)

kukabúvár【ツ】 írta...

blogon még nem udvaroltam...jól csinálom?
:DDDD

HeMarica írta...

Szia!
Gratula a munkához!
Együtt tudok érezni Veled a költözéssel, abból már nekem is bőven kijutott (10 év kollégium ki-be költözés és akkor az még nem is teljes háztartás de már nagyon nagyon elegem volt belőle).
Álljon itt egy idevágó kis idézet már amilyen pontosan emlékszem rá:
-Szia Macakó! Most már hivatalosan is itt lakunk.
-És az elmúlt két év miért is nem számít??
-Mert most pakoltam ki az utlsó dobozakat!
(Hihetetlen család) :))
Teszem hozzá hogy én négy éve vagyok házas ennyi ideje lakom Mogyoródon és még mindig van egy csomó dobozom, amiket nem pakoltam ki. Bár talán azoknak inkább valami állandó helyet kéne keresni talán a padláson, mert sok köztük az egyetemi jegyzet. Igaz ma örültem hogy csak a garázsban vannak, így legalább az esküvői magazinokat el tudom passzolni a barátnőmnek, akinek a múlt héten kérte meg a kezét a most már vőlegénye :))!

ruju írta...

@kuka, még nem vagy itt???!!!!

(pajzán kacsintás plussz homlokráncolás :-))

kukabúvár【ツ】 írta...

ej, micsoda blogrománc! :)

Névtelen írta...

Szia! Úgy látszik, ez egy ilyen költözős nyár! Mi is költöztünk.
Kitartás, és várunk vissza!
(manner)

kukabúvár【ツ】 írta...

anya! lehet lájkolni az utolsó hsz-ed? :)

ruju írta...

Kuka, édesem, engem lájkolj, ne a kommentet!

:-DDD

kukabúvár【ツ】 írta...

küldtem egy bizsergető, lájkoló levelet. minden kívánságod így teljesüljön. ;)