2011. augusztus 20., szombat

Kőőőőőőtözéééééés

Na jó, elköltöztem. Most már csak apróságok vannak, de hogy én azokat hogy utálom! A munka kicsit lazább volta héten, így próbáltam a régi házban sokat dolgozni, de kicsit én is kilazultam, elfáradtam, no. Jelenleg a legjobb barátom a 120 literes kukászsák (Kbúvár, érdekel? :-D). 

A gyerekeket egy hét múlva hozom vissza Magyarországról. Már nagyon, nagyon hiányoznak. Tündéri levelet írt nekem Beni (igazit, postán), idézem, szó szerint: 

Liebe Mama
du felst mir.
Ich mag dich sehr.
Aber ohne dich machts kein Spaß.*

Jahahahahahahahaj. Nagyon hiányzik. Rebes is nagyon hiányzik. Az illata, a haja, a puha kis pofija, az állandó vigyorgása, jahahahahaj. Már csak egy hét, és az nagyon gyorsan elszáll. 

Hát most így állok.

*Kedves anya hiányzol. Nagyon szeretlek. Nélküled nem jó.

4 megjegyzés:

HeMarica írta...

Kitartást kívánok az apróságok pakolásához.
Nekem takarításkor vannak szerelmeim például a hideg zsíroldó, az tuti a sütőre :)

kukabúvár【ツ】 írta...

pár kidobásra ítélt harisnya és telebugyi érdekelne bankrabláshoz. :)
hullazsák nem kell, nem vagyok én olyan.

kukabúvár【ツ】 írta...

a Kuka illata nem hiányzik kéremszépen?
:)
ilyen nagy melegben különösen jellegzetes.

kukabúvár【ツ】 írta...

anya, legalább egy ok-ot írj, különben téged is kukoricára foglak térgyepeltetni, mint a többi véranyukát!
ajóéletbemá.