2011. július 6., szerda

Liebe Grüße


6 megjegyzés:

kukabúvár【ツ】 írta...

mindenki nyaral...

Nils Holgersonné írta...

olyan szépek ezek a táblácskák! vittél már a boltba belőle?

kukabúvár【ツ】 írta...

most már tessék a névnapomtól elszakadni, kérem az újabb szösszenetet, elég a lazsálásból. :)

HeMarica írta...

Szia!
A napokban találtam rá a horgo-blogra onnan keveredtem ide Hozzád, mert nagyon megtetszettek a lila horgolásaid. Szerettem volna többet is tudni a mintákról, és ha már itt voltam az elsőtől az utolsó bejegyzésig elolvastam a blogodat!
Nagyon szépek a munkáid ez a tábla is ebben a bejegyzésben nagyon praktikus és nagyon nagyon szép is! El is kéne mennem egy fonalboltba és jól bevásárolni mindenféle gyönyörű fonalból, hogy én is alkothassak valami szépet.
Nagyon tetszik, ahogy a csemetéid mindennapjairól írsz, igazán édesek lehetnek.
Kívánok Neked sok boldog percet, órát, napot, évet, sok izgalmas megvalósítható ötletet!
Várom a következő érdekes bejegyzést a gyerkősökről és a következő csodaszép munkádat!
HeMarica

ruju írta...

Szia HeMarica, üdvözöllek, köszönöm a kedves szavakat, nagyon jól estek, gyorsan kanyarintottam is egy bejegyzést, hogy most miért tűntem el.

Igen, neked is szól, Kuka, ígérem, ha az őrületen túl vagyok (hö??? lesz olyan valaha?) tájékoztatlak részletesebben is :-) Addig pedig boldog névnapot! :-DDD

kukabúvár【ツ】 írta...

Nekem őrülten is kellesz anya, csak írj. :)
Lila a Suzukim, ez volna a közös pontunk? ;)
A köszöntést így megkésve is elfogadom. De azért irgumburgum, na. :)