2010. július 7., szerda

Itt ülök...

...talpig spanyolban, miközben a fiamat hallgatom, aki a német himnuszt énekelgeti, saját olvasatában:

Alle Menschen auf de-er Welt,
wir werden das Spiel gewinnen.
Wir sind di-ie beste Ma-hannschaft,
Niemand kann uns schla-a-ha-gen!

Mit Podolski werden wi-ir
Dieses spiel auch gewinnen,
und wir holen uns das Po-okal
weil wir einfach die besten sind!*


Valahol volt benne olyan sor is, hogy "wi-ir werden ins Finale kommen", de már nem tudom, hol

Stb., stb. Koszorús költő, no.

(Elnézést azoktól, akik nem értenek németül)

4 megjegyzés:

Nils Holgersonné írta...

hatalmas :D kar, hogy nem olvastam tegnap, megtanitottam volna a nemet kollegaknak :D

ruju írta...

Jaj, szegényke, itt zokogott a végén... Mi meg vigasztaltuk, majd meg szakadt a szívünk, de én örültem azért a spanyoloknak... (Próbáltam is azzal vigasztalni, hogy most a spanyol ajkú barátai, osztálytársai, stb. milyen boldogok, de nyilván nem hatotta meg)

ruju írta...

Ja, tanítsd csak meg azért, lesznek még a németek a többi bajnokságban is jók :-D

ruju írta...

És most látom, hogy van benne hiba is, javítom :-S