2010. július 26., hétfő

Ihlet

Ha nem is írok sokat (na jó, de), azért néha böngészem a netet, mostanság főleg újabb és újabb ötletekért, mintákért. Böngészés közben találtam a legyezős könyvjelzőt is, két helyről. Annyira megtetszett a mintája, hogy nyomban ihletet is kaptam, és készítettem ez alapján egy pár fülbevalót és egy nyakláncot is. Mint minden, ezek is ajándékba készültek, Beni tanítónénijének (nem, nem azért, hanem mert a diákom, és mert már Beni születésekor is barátok voltunk és most (is) meghívtak minket a mo-i házukba, és megyünk is, és azon agyaltam sokáig, hogy mit is vihetnék neki ajándékba. Ennek szerintem örülni fog, na).

A főcím alatt meg kicserélem a képet, amit ott láttok (majd), az Rebeka készülő takarójának egy részlete (sokkal több nincs is kész belőle, hehe - mire férjhez megy elkészül, talán).

2 megjegyzés:

Nils Holgersonné írta...

je, en ide irtam par napja egy kommentet, de ugy tunik, valami tortent vele.

szep lesz a takaro.

(ennel tobb is volt az elozo iromanyban, csak most nincs ihletem. dolgoznom kene :S)

ruju írta...

Ide írtál? A másiknál van megjegyzésed, nem tudom, mi történhetett. Azért majd ha egy kis pihire vágysz, és megjön az ihleted, kifejtheted újra, mit írtál :-D Addig is jó munkát :-S