2010. július 21., szerda

Idegen tollakkal

Leszokóban vagyok, nem nehéz, egy totyogó segít, hogy még ha a főcímeket el is olvasom, nehogy véletlenül hozzá tudjak szólni, és ezért, hangsúlyozom, EZÉRT nagyon hálás vagyok neki. Most éppen átszokóban van a napi egy és hosszú, déli alvásra, ezt is bírom, dolgoznom kéne, kihasználva a fasza helyzetet, kb. fél kettőig ráérnék, de mit csinálok helyette? Szörfözök. És akkor már benézek a P-ra is, nem minősítem, hozza a formát, ami szintén megkönnyíti a leszokást, bár néha szívesen beleordítanék a szerkesztőség arcába, hogy "De miiiiiiijjjjééééé????!!!!!" Na ez nem ide tartozik. Szóval beszörföztem a P-ra is, és ezt találtam:

http://velvet.hu/poronty/2010/07/20/ornagy_ur_dobozoljunk_-_avagy_menekiteni_a_gyerek_elol_mindent/

Köszönöm, Laliath, hogy megírtad helyettem, amire nekem a fenti cikkben vázolt, 100%-ig egyező helyzetemben se időm, se kedvem. Főleg időm. Illetve, ha időm van, kedvem nincs, ha meg kedvem lenne.. eh, értitek.

Nincs több polcom, ami 1 méter feletti, mert már mind megtelt. Nincs több kezem, mert mindkettő mindig tele van. Nincs szám se még egy, de ha lenne sem lenne értelme használni, mert ha azt mondom, hogy nem-nem, akkor csak vigyorogva a fejét rázza ő is - mármint a gyerekem, a kicsi. (És különben is hallottam egyszer, hogy ne mondjuk, hogy nem, mindig fogalmazzunk meg mindent pozitívan, jah, az az okos nem nevelt még járni-mászni-állni tudó csecsemőt, vazzzz.)

Egyébként tündér-bogár, tud járni, ha valamit tologathat maga előtt, mászni, állni már kicsit egyedül is, tapsolni, integetni, és pakolni-törni-zúzni. Nem. Nagybetűvel: PAKOLNI-TÖRNI-ZÚZNI. Jelenleg ezt tud a legjobban. 

Szóval azt hiszem, itt az ideje a nyári szünetnek. Majd még talán szeptember előtt sikerül megosztanom veletek Beni első éves iskolai eredményeit is. Remélem kedvem is lesz hozzá, nagy az izgalom. :-D

3 megjegyzés:

Nils Holgersonné írta...

neeeeeeee, ne már. most nem akarom irni, hogy mi lesz velem, ha nem irsz, mert nem lesz semmi, deakkoris.
azé nalunk kommentelsz majd neha?

ruju írta...

Hehe, nagyon kedves vagy, hát ilyen rajongókért mindent, persze :-DDDD Most nagy a szám, mert a kedves ismerős, aki velünk lakik mostanában, elment Rebesel sétálni, Beni a barátjánál van, én meg dolgozhatok végre. Illetve csak dolgozhatnék, ugye, mert egy ilyen kedves olvasói komment rögtön eltántorított :-D Egyébként sokszor akartam már kommentelni nálatok, de egyszerűen tényleg nincs időm, illetve lehetőségem, hogy kicsit gépezzek, úm. Most nem is ragozom tovább, mert aztán megint nem dolgozom semmit.

Nils Holgersonné írta...

hajra, hajra, dolgozz csak, de azert koszi a kommenteket itt is, ott is :)

nekem is dolgzonom kene, akkor ez megint valami furcsa egybeeses lehet :D