2010. július 1., csütörtök

Amikor...

...úgy éreztem, hogy innen már nem bírom tovább, akkor éppen sikerült elaltatni Rebekát, igaz, aljas trükkhöz folyamodtam, és beraktam a babakocsiba, mert már tényleg nem bírtam tovább a nyűglődést, és ott 3 perc alatt bealudt. Na szóval, ekkor éreztem éppen úgy, hogy én ezt ma már nem bírom tovább, én is mindjárt rázendítek, de akkor elaludt és én találtam egy csigát az egyik vadszőlő-levélen, és nagyon elő akartam venni hirtelenjében a fényképezőgépemet. És akkor a nap is átcsillant a falevelek között, és muszáj volt egy kicsit fényképeznem, na nem sokat, de az a kevéske is átlendített a mélyponton. És most nyugi van és pihi és nyár. (A fotót róla még korábban készítettem, de az is elég nyárias, bár hangulatát tekintve olyan más.)

3 megjegyzés:

kukaizé írta...

Citrommal.... nyammmmmm.....

ruju írta...

Van több is, majd gyűjtögetem neked, hogy jóllakjál :-) Sőt van meztelen fajta is brrrrrrrr, örülnék, ha felennéd őket :-DD

kukaizé írta...

Ha mégis rázendítenél, beraklak a macis bébidollba és elmondok neked egy szép Andersen mesét. :)