2010. január 19., kedd

Édes

Az eggyel korábban vázolt közjáték és az egyetlen általam olvasott - tehát kedvenc - baba-mama-papa blogon folytatott beszélgetés nyomán belémnyillalt, hogy én a lányomtól is meg fogom kapni előbb-utóbb, és valószínűleg nem is egyszer, hogy rossz anyuka vagyok. Mit fogok akkor tenni? Hogy fogom magam érezni? El fogom-e tudni hinni akkor, hogy ez teljesen normális, sőt szükséges és egészséges fejlődési állomás a gyerekek életében? Sőt, onnan, hogy "rossz anyuka vagy" egyenes út vezet oda, hogy "nem is vagy az anyukám!" Akkor mi lesz?

Érzem, hogy palléroznom kell a lelkemet, mert most éppen a gondolattól is elsírnám magam, ha megtehetném. Benitől is nagyon rosszul esett hallani, de Rebeka szájából még igaznak is fog tűnni... Válaszolhatom-e azt, hogy oké, akkor keressük meg az anyukádat? Vagy hagyjam egyszerűen, ahogy Benivel tettem, hogy jól kitombolja magát? Hess-hess-hess, erre még ráérek.

Uramisten, nem lesz ez egy sétagalopp. De semmi pénzért nem visszakoznék.

7 megjegyzés:

Unknown írta...

:) nehéz lesz, az biztos, de megoldjátok.

Emmama írta...

Néha nekem is vannan ilyen gondolataim, de azzal vígasztalom magam, hogy még ráérek ezen aggódni. Ha majd eljön a nap, majd akkor keresek megoldást. :)

ruju írta...

Szia Emmama! Jól vagytok?

Emmama írta...

Szia!!!
Igen, Gabika mutatta, hogy van blogod, én nem is tudtam! De most már a kedvencek között van, rendszeresen olvasom, és NAGYON élvezem! Hogy van a Rebi?

ruju írta...

Ez nagyon megtisztelő! Rebes jól van, köszi, álom gyerek, eszik, alszik jó sokat, nevet, beszélget, hízik :-D, szóval teljesen rendben van szerencsére, per pillanat Benivel nehezebb, kezdődik a kiskamaszkor, de azért tüneményes ő is :-) Emma? Írjál e-mailt, ha van időd.

Magenta írta...

"Válaszolhatom-e azt, hogy akkor keressük meg az igazi anyukádat?"

Hát, ez nem javasolnám, szerintem ezzel nagyobbat ütnél vissza, mint amekkorát ő "csap" rajtad. Engem nem fogadtak örökbe ugyan, de emlékszem, amikor viták során "visszabántottak", nagyon kemény nyomokat hagyott bennem.

Egyébként meg az IGAZI anyukája az Te vagy. :)

ruju írta...

Jó, hogy ezt írtad, mert az eddig eszembe sem jutott, hogy ezzel őt bánthatom is,