2011. március 26., szombat

Beszerző körút

Tegnap beszabadultam egy kreatív- és hobbiboltba, ma pedig egy gyöngyfűzősbe. Durván bevásároltam, de ennyi minden szépséges "nyersanyagnak" egyszerűen nem bírok ellenállni, főleg, hogy a töredékéért vehetek itthon ilyen bizbaszokat, mint Németországban. A nyugati jólét kérem: a hobbi, az hobbi, baromi sokba kerül, ha nem hobbi, csak tetszik, vedd meg fillérekért a boltban... Na szóval, íme a zsákmány: 


A fejemben már mindet átalakítottam, felhasználtam, és gyönyörködöm bennük, a valóságban azért ez el fog tartani egy ideig, de megpróbálok kitartani sziklaszilárdan, és új dolgot most addig nem veszek, amíg ezeket m a r a d é k t a l a n u l  fel nem használtam... 

Így március végén ez kéne, hogy legyen az újévi fogadalmam. Még jó, hogy nem az, így nem is muszáj betartani...

3 megjegyzés:

Judit írta...

Szia Judit! Emlekeztess majd, hogy atruhazzam rad a keszletemet, van egy rahedli alapanyagom (foleg gyongyok), es en soha nem szanom ra magam az alkotasra! Nalad jobb kezekben lesznek. Puszi!

Nils Holgersonné írta...

hehe, de ismeros erzes :D en is hazajarok bevasarolni, de a gyöngyös boltokrol leallitottam magam addig, amig be nem fejezem a felkesz cuccokat... (talán meg par ev)

kukaizé írta...

100 Eurósokból alkotok éppen szalagfüggönyt. Ha van valakinek fölösleges, szívesen veszem ajándékként.
A pénzes borítékokat Kolbászból kerítés jeligére a kiadóba kérném.
Köszönöm.
:)