2011. március 2., szerda

Plusz-mínusz

Volt ma már minden, és még nincs vége a napnak... Írok az eddigi pluszokról, fő a pozitív látásmód.

1. Az edzés ma szuper volt. Jól is ment, és jót is játszottunk, én úgy hívom, "kill the trainer", hát, majdnem sikerült, de azért a majdnemen mindig ott a hangsúly...

2. Odaértem utána időben, ahova mennem kellett.

3. Süt a nap.

4. Kaptam fonalat, így nem kell izgulnom, hogy pont nem lesz elég, hogy befejezzem "másoknak", amit ígértem, sőt vettem egy csomó ugyanolyan fonalat mindenféle más színben, olyan csábítóak voltak (basszus, így aztán soha nem lesz rend a dolgaim között - ja, bocsánat, pluszokpluszokpluszok, ommmmmmmmm).

5. Nem vettem parkolócédulát, mert nem volt apróm és nem büntettek meg. 

6. Az úton hazafelé előttem állt meg szabálytalanul egy bazinagy teherautó, a sofőr kipattant a bazimagas vezetőfülkéből, és kilógott a hájas segge a gatyájából (ja, bocsánat újra, pluszokpluszokpluszok, ommmmmmmmm). Na jó, ezen már csak röhögni tudtam, nagyon gáz volt. 

7. Most még kicsit horgolok, míg Rebes alszik és Beni mesét néz. 

Nincsenek megjegyzések: