2010. október 20., szerda

Elhatároztam...

...hogy ma nem csinálok semmit. Elvittem Rebust a bölcsibe, hazajöttem, leültem, hogy horgoljak egy kicsit, sőt - ó, egek ura, irgalmazz! - még egy filmet is betettem a lejátszóba.

Közben az ebéd kész lett, a mosott ruha kiteregetve, a száraz leszedve, a mosogatnivaló kész, a konyha is rendben. Ja, vége a filmnek? Futás Rebusért.

Nem tudom, minek kell hülyeségeket elhatároznom. Hiszen MINDEN délelőttömet semmittevéssel töltöm. Itt volna az ideje lassan csinálni is valamit.

2 megjegyzés:

Nils Holgersonné írta...

á, szerintem ez egy jó elhatározás volt. gyakorold meg egy picit, mielott szintet lepsz :)

(nekem a munkaban kene elhataroznom, hogy vegre csinalok is valamit... áááááááhhh)

ruju írta...

meghalok egy kis nyugalomért, basszus, de olyan nehéz leereszteni... aztán meg olyan nehéz felpörögni is...