2012. február 5., vasárnap

Aua

No, a büszkeségem mostanra egész összetöpörödött és a hétvégén minden nőiességemet és csöppnyi felnőttségemet is levetkőztem. Talán ezt a mítoszt mégsem kéne kitakarítani a fejemből, ez nagyon nem vicces... Idejét nem tudom, mikor aludtam ennyit, majd' 24 órát szinte egyben, olyan vagyok, mint akin átment egy úthenger és mecsípett a cecelégy, vagy mi. És igazából nem az a bajom, hogy fáj, hanem, hogy be van dagadva, hogy nem tudom kinyitni a számat rendesen, így az evés az abszolút méltóságvesztés kategória, a fogmosás pedig egy tortúra. 

Elfogyott a türelmem, na. Fejben a műtét előtt 1 napot adtam magamnak agonizálásra. Most ezt teljesítettem túl 100%-kal. Holnap meló. Vicces lesz.

5 megjegyzés:

Anyatünde (Bea) írta...

Ruju, nagyon-nagyon alkalmi zugolvasód vagyok, amúgy gyógyszerész, most tökvéletlen, hogy benéztem. Menj vissza a dokihoz, aki csinálta, elképzelhető, h antibiotikum kell rá. (Fájdalomcsillapítót gondolom szedsz, az egyúttal gyulladáscsökkentő is, gyakran az is elég, de ez lehet, h nem az az eset. Ha tényleg antibiotikum kell, akkor az nagyon hamar helyre szokta hozni.)
Mielőbbi jobbulást. (Szegény, jó kis éjszakád lesz... :( )

ruju írta...

Anyatünde, köszi, holnap mindenképp mennem kell, de antibiotikumot már a műtét előtt elkezdett velem szedetni. Nem fáj igaziból, csak idegesít már az állapot...

Anyatünde (Bea) írta...

Ja akkor antibigyó megvolt. Csak azért írtam, mert Mo-n mostanában úgy tűnik nem, v nem mindegyik fogorvos adja rutinszerűen ilyenfajta beavatkozások után. (Tavaly novemberben koronahosszabbító műtét után én se kaptam, és végül tényleg elvoltam pár szem Cataflammal, meg némi vizes borogatással.)
Tényleg, borogatni próbáltad? (Nem tudom, hogy azonos oldalon volt-e a két kihúzott fog.) Hülyén hangzik (a borogatás, hűvös vizes, nem kell, h kimondottan jéghideg legyen) de nekem pl. jót tett novemberben, bár sztem korántsem volt ennyire bedagadva a képem, mint most neked lehet...
No majd holnap a dokid biztos megmondja a tutit, csak épp tanítani nem lehet olyan jó, hogy alig mozog a szád. :((

kukaizé írta...

az ujjaid legyenek rendben, a többi nem érdekes. :)
amúgy szeretném, ha cuki fogszabályzód volna. tökszekszi.
jobbulást, te hős!

Anyatünde (Bea) írta...

Ruju, hogy vagy?