2011. június 10., péntek

Coming out

Nehéz ezt most megírnom, Szóval azért nem írok mostanában olyan sokat, mert belecsúsztam egy csúnya depibe, és most lábadozom kifele belőle, "röpke" fél év elteltével... (remélem a címet értékelitek :-D). Idővel szeretnék majd egy "kisokost" összeállítani erről, hogy mások tanulhassanak belőle. Ezért kérlek titeket, akik még esetleg nem adták fel, és ide-ide néznek, írjátok meg akár mélben, akár kommentben, mi az, ami titeket érdekelne depresszió témában. Szívesen olvasnék személyes történeteket is, persze csak olyanokat, amik megoszthatók a világhálón. 

Az életről anyit, hogy szeptembertől dolgozom itt. Nemcsak a munkáimat árulják majd, hanem én magam is eladó leszek. Nagyon várom már, csoda egy kis bolt lesz, egy mesebeli házikóban... És ruju cuccokat lehet majd kapni benne... Próbálok dolgozni is ezerrel, de ez mostanában nem olyan egyszerű. 

Rebes egyre többet beszél, már simán kommunikálunk, keveri a két nyelvet, de nagyon cuki. Ilyenek jönnek ki belőle, hogy: Mami, cumi, meins. Vagy, hogy anya, guck mal, komm... Hol a Beni / cumi / csiga / kavics / apa / bácsi /stb... Motort imádja, babázik ezerrel, öltöztet, pelenkáz, altat, énekel, beszél, játszik vele. Iszonyat súlya van, én már csak lihegek-pihegek egész nap, mert egy lusta kis disznó is, és cipelteti magát sokat. 

Beni pedig a másik tündér, egy sajtkukac jótanuló. Most éppen sátrazni ment az apjával és a legjobb barátjával. Remélem nem mossa el őket az eső. 

Most hirtelen ennyi. A galériába töltöttem fel új képeket munkákról, főleg ékszerekről, amik a boltban lesznek kaphatók. 

7 megjegyzés:

Névtelen írta...

Egészen sok kérdésem lenne, de önmérsékletet tartok, úgyhogy csak néhány, (és amire, remélem, publikus a válasz): Mi segített, hogy kijöjj belőle? Vagy ha nem is egészen ki, de annyira, hogy itt nagy nyilvánosság előtt comingoutolj? ;) Konkrét dologhoz/eseményhez kötődött a kialakulása, vagy "több dolog egymásra rakódva" váltotta ki? Namost hirtelen ennyi. Fél év amúgy nem is sok... én örülnék, ha fél év alatt túljutottam volna azon, amin... Üdv,és vidámabb napokat,
Manner

Névtelen írta...

Szépek a munkáid!

ruju írta...

Szia Manner! Nekem tabi segített, és nagyon intenzívterápia, így fél év.

Azért jött a coming out, mert akarok majd róla írni, hogy más időben észrevegye, ha esetleg csúszna lefelé ezen a lejtőn. Előtte viszont muszáj volt elmondani, hogy ne egyszerre érje a maradék néhány olvasót a sokk :-)

Sajnálom, hogy te is belekerültél, kemény, tudom.

ruju írta...

ja, nagyon sok dolog rakódott egymásra és aztán egy picike kis csepptől robbant.

Névtelen írta...

Köszi a válaszokat :) mondjuk én nem vagyok teljesen biztos benne, hogy ez, ami nekem van, tényleg depresszió, bár néha elég nyomorultul tudom érezni magam... talán csak nem akarom beismerni? :(

ruju írta...

amíg nekem nem mondták, eszembe sem jutott...

Névtelen írta...

Szia.
Eltűntél a porontyról meg utódjáról, egy időben kezdett feltűnni a hiányod(összekaptunk ott egy kis hülyeségen) az utóbbi hetekben időnként eszembe jutott,de a nicked nem, véletlenül találtam most rád.
Hát ezért.
Én is most jövök kifelé ebből a szarból.Remélem soha többé nem kerülök ide.