2011. május 23., hétfő

Segíts magadon...

A rögtön és az azonnal túl késő...

7 megjegyzés:

Emmama írta...

Jajjj (szívhez kap), de szííííp ez a gyerek! ;)

halehetne 【ツ】 írta...

Mazsola mazsolát? Kannibalizmus határeset.

halehetne 【ツ】 írta...

...egy farmeros olvasgatósat! ;)
(foxi-lábtörlő)

Krisztina írta...

Szia!
Hogy én mekkora banka vagyok!!!Még csak most találtam meg a blogodat,pedig annyira evidens volt!
És még teccik is!!!

A leányka úgy látom jó étvágyú és csodaszép!:)))
Lenne egy kérdésem:a Gólyás logót, hogy raktad ki?
ÜDV:Krisztina

ruju írta...

Szia Krisztina, üdvözöllek! Örülök, hogy teccik a blog :-D

A gólyahíres képet úgy raktam ki, hogy lementettem egy logós képet (tedd meg az enyémmel - jobb klikk rá az egérrel és kép mentése másként), aztán hozzácsatoltam a linket.

Remélem gabi nem haragszik érte :-)

Krisztina írta...

Nagyon ügyi vagy, köszi a tanácsot!
Gabi tutira még örülne is nagyon!
Viszont, ha megadnád az íméledet, írnék privit a mai posztodhoz!!!
Üdv:K.

ruju írta...

rujublogja@gmail.com

erre tudsz írni, aztán adok majd másikat