2010. december 13., hétfő

Lilák

Elkészült két lila is, ismét ajándékba, Rebus óvónénijeinek (vagy hogy is mondják ezt - bölcsis néni, vagy mijaszösz, mert nem dadusok). Nem, nem vagyok annyira stréber, hogy külön vigyek nekik ajándékot, csak annyira, hogy egy másik anyukával együtt elvállaltam a csoport szülő-képviseletét (szmk? kettesben?), és vele együtt találtuk ki, hogy ez milyen szép ajándék lenne a csoport nevében, én pedig szívesen csinálom... Na, sok a szöveg. 



Közben Hencsi is megkapta az ajándékot tőlem, örülök, hogy örül :-).

6 megjegyzés:

Hencsilli írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a blog adminisztrátora.
ruju írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
Mona írta...

Nagyon tetszik, láttam a horgo-blogon is, a leírással viszont nem boldogulok, csillag és szív. Elküldenéd (ha elkérhetem) a magyar fordítást?

ruju írta...

Okés, de azzal estig várnod kell, nem baj? Mindig csak hébe-hóba ülök itt, benézek, megnézem, válaszolok és futok tovább, szóval este lesz több időm.

Mona írta...

Rendicsek, várok! Nem is reméltem, hogy ilyen gyorsan megkaphatom :)

ruju írta...

A horgo-blogra feltettem a leírást!