2013. március 4., hétfő

Itt a tavasz

Juhéjjj, süt a nap! Már azt hittem, teljesen eltűnt, hetek óta csak a szürkeség volt, de tegnap óta újra itt van, süt és melegít! Már nem csak tavaszhangokat lehet hallani, a tavaszszag is megjött. Ezt az örömhírt biciklézéssel ünnepeltük, Beni pedig görkorcsolyázott. 

Azt hiszem, csak Rebesnek volt ez ünnep. Én egyfolytában azon agyalok, hogy valóban ennyivel nehezebb 20+ kilóval biciklizni, vagy egyszerűen csak ennyit öregedtem a télen... Ma is körbebicikliztem vele a falut várost, és még most is pihegek, pedig már vagy fél órája itthon vagyunk.

Beni ellenben fáradhatatlan. Hétfői program:

reggel suli - rollerrel
fél kettő: irány a teniszedzés, rollerrel
kettőtől négyig teniszedzés
négykor haza rollerrel (én vele bicóval, egyelőre Rebes nélkül)
háromnegyed ötkor indulás Rebesért az oviba, Beni görkorcsolyával, én bicóval
ötkor Rebessel a hátam mögött, Beni görkorival mellettem: irány a foci
fél hattól foci

én közben haza bicóval, +20+ kg. Piheg-piheg-piheg.

Szerencsére még besötétedik, mire vége az edzésnek, így legalább van egy ürügyem, hogy miért autóval megyek vissza Beniért... 

Na, két kép:


Fáradtan, fürdés után, Bogyó és Babócát nézve

5 megjegyzés:

kukaizé búvár írta...

Halihó!
Itt is napfürdő van az utóbbi időben. Le is barnult a fejem azokon a részeken, ahol nincs szőrzet. Jól kell kinézni, amikor a mellkasomra kapom a kölököt. :)
Szerintem engedd ki a féket, úgy könnyebben gurulnál. Hihi.

ruju írta...

Ó, kedvenc trollom, napozzál csak, azt hiszed, segíteni fog??? :-DDDDD Állítólag jön vissza a tél. ÁÁÁáááá. nem akarooooooooooooom

kukaizé búvár írta...

Hamarabb meglesz a baba, ha felvetem, hogy mellkasra szeretnem helyezni. Hadd zokogjanak a bábák, mindig megmosolyogtat az efféle érzelmek megnyilvánulása irányomban. :D

kukabúvcsi írta...

Boldog nőnapot csajszikák!

Unknown írta...

Utasbiztosítás Online - Travel Guard minőségi utasbiztosítás termékeket alacsony áron. beleértve az egységes utasbiztosítások, Éves utazási biztosítás es Sport utazási biztosítások.