2013. február 19., kedd

Helyzet

A helyzet az, hogy akármennyire is szeretem a havat, már utálom a havat. Tavaszt akarok, plusz fokokat, napsütést! Akarooooooook! 

A Fogtündér megint nálunk járt, ezúttal a perec segített neki, kiesett a másik oldalon is az a fog, annyira mókás, helyes mosolya van (nem mintha eddig nem lett volna).

Az, hogy elfelejtettem a 9. szülinapomat, vajon jó jel? Volt pedig, február 13-án. A 13 egy szerencsés szám. Nekem, ja.

Na, küldök egy kis napsugarat mindenkinek.



5 megjegyzés:

kukaizé írta...

Itt már nyoma sincs a télnek. Illetve, ahol összehordta a szél a havat 2 méteresre, nos abból van még kósza pár centi. Madárcsicsergésre kelünk, reggel gatyában adok enni kint a kutyának és a madárkáknak abrakot.
Nagyon jó az a kilencedik és még jobb, hogy elfelejtetted.
Ez a leány pedig egyre csajosabb.

ruju írta...

Ez nem leány. Ez CSAJ. Csajé. Őrület, mit riszál :-D

manner írta...

Mi történt 9 éve? Írtál róla már itt? (akkor elkerülte a figyelmemet)
De akárhogy is, jó dolognak tűnik, úgyhogy boldog kilencedik-második szülinapot.

ruju írta...

Szia manner! Remélem nálatok minden okés! 9 éve, 2004 február 13-án (pénteken :-D) operáltak meg a rákkal... :-) Azóta, lekopogom, minden rendben...

manner írta...

óhhh. de jó, hogy már csak emlék (vagy már az sem)!!
Én is lekopogtam most Neked!

Hű, hirtelen annyi mindent kérdeznék.

Nálunk: köszi, igen (olvasol egyébként? na nem mintha olyan gyakran írnék).