2012. június 24., vasárnap

Kieg.

Felszereltem füstjelzőket. Megtanultam lámpát szerelni (3-at én raktam fel, működnek, szépek...Büszke vagyok, dícsérjetek! Én, én ededül!!!). Megvarrtam 6 db. függönyt, 5-öt a nagy nappliablakra, egyet a gardróbot elválasztandó (a lakás ezen "zugáról" nem csináltam képeket. Van egy gardrób a bejáratnál, mellette a wc, amellett pedig a fürdőszoba) A függönyt meg tudom mutatni: 


Jó szar kép, de hát ez van, a függöny látszik rajta, asszem. Ilyen rojtfüggöny, vagy mi, és nagyon jól mutat. Ráadásul egyelőre Rebekát is hdegen hagyta, nem utolsó szempont...

Ja, és van egy kamra a konyha mellett is, a nappaliból nyílik annak is az ajtaja, és nagyon praktikus, mindent elnyel. 

Hát így éldegélünk most "szerényen"...

1 megjegyzés:

Kukabúvár【ツ】 írta...

spanglira remélem nem érzékeny :DDD