2012. április 13., péntek

Tanár úr kérem...

Vétettem egy hibát a tesztben. Nem tudom, hogy hogyan fogok így tiszta lelkiismerettel németként tovább élni. Ígérem, a gyerekeimnek megtanítom a helyes választ. Úttörő becsszóra.

A két pártot, amit az SED 1946-ban erőszakkal magába olvasztott, KPD-nek valamint SPD-nek hívták. 

Jól jegyezzétek meg!

(Tudnám, miért b@ssza a csőrömet, hogy 10 perc alatt 1 hibát vétettem, 33 kérdésből, miközben eleve elég 17 kérdésre jól válaszolni ahhoz - egy óra alatt -, hogy magába fogadjon a német állam... És egyébként fingom nincs arról, hogy mi az a KPD, és valahogy el is felejtettem korábban megnézni. Vagy megnéztem, de már elfelejtettem. De NEM TÖK MINDEGY???!!! Hülye maximalista pinusz vagyok, az az igazság :-DDD)

Akit érdekel, mert vicces és érdekes is amúgy: teszt

2 megjegyzés:

Ani írta...

De akkor most megkapod ugye ... ?
Arra az egy hibara meg mond hogy direkt volt, csak azert hogy ne gondolja senki hogy ennyire tokeletes vagy. :D

ruju írta...

Ani, hehe, persze. De az egy hiba mégis kettő lett, gőzöm nincs, mi a másik, de mindegy is, 17-re kellett helyesen válaszolni, a 33-ból... Hja, igen, a tökéletességet muszáj titkolnom, a tökéletes álcával :-DDDDD