2011. szeptember 5., hétfő

Spruch des Tages

Ma kicsit korábban hoztam el Rebest a Tagesmuttitól. Hazafelé lementem vele a pincébe, hogy a mosást felhozzuk, újat tegyünk be, stb. 

Két dolgot kell tudni elöljáróban: 

1. A ház ahol most lakunk, elég nagy, lakik benne vagy 20 család. Ehhez mérten a pince is jó nagy, tele van sok kis pinceajtóval, amik többnyire rácsosak, szóval be lehet látni az egyes kis kamrákba. A miénk azon kevés pincék egyike, ami hatalmas és "rendes" ajtóval van ellátva. 

2. Itt helyben van egy kis állatkert, csak a helyiek szórakoztatására, belépés díjtalan, kacsák, kecskék, kismajmok, teknősök, kismadarak, nagy madarak, játszótér. 

Na szóval. Megyünk le a pincébe, első alkalom, hogy Rebes is lejött velem (eddig ugye nem volt itt, és igyekeztem ügyesen - é. nélküle - megoldani). Érdeklődve nézett meg mindent, az összes rácsos ajtóhoz odament, és egyszercsak megkérdezte: 

Hol a majóóóóóóóóm? Hol a majóóóóóóóóóm?

Na mindegy, azt hiszem, túlmagyaráztam, de én nagyon jól szórakoztam rajta...

És arról még nem is meséltem, hogy az olyan mondatok, hogy "szép vagyok" meg "csinos vagyok", minden nap vagy 20-szor elhangzanak, természetesen tükör előtt, ahogy kell. Csajból van, 100%-ig. 

6 megjegyzés:

kukabúvár【ツ】 írta...

Rebesnek igaza van. szép vagy, csinos vagy. ezt én is elmondom neked naponta akár és még a tükör elé sem kell állnod. ;)

kukabúvár【ツ】 írta...

off
http://www.youtube.com/watch?v=0qHlVyQRX_k&feature=share

Belmondo-Mikor
ha még nem ismernéd, husom.
jó dudorászást,
ölellek.
:)

ruju írta...

Kuka #1

Jajjj, hát hol késel???

Kuka #2

Ismerem, nagyon is, és mindig depis leszek tőle. De imádom. Gyere, dudorásszuk együtt.

:-DDD

kukabúvár【ツ】 írta...

kislány, kislány.... :)
nem ér, nem is vagy depis, virgonckodsz.

ruju írta...

Ó, tudhatnád már, kirakatban jó vagyok :-)

kukaizé írta...

No, majd lesegtem a próbababákat, hátha megmozdul egy és te leszel az. :)